Συνάδελφοι-ισσες,
Η προσπάθεια επιβολής της
περίφημης αξιολόγησης που θα αποτελέσει φάρμακο για όλα τα προβλήματα του κλάδου
και του δημόσιου τομέα γενικότερα, έχει ξεκινήσει για τα καλά και προχωρά με
γοργά βήματα. Είμαστε όλοι μας μάρτυρες της έντονης προσπάθειας που
καταβάλλεται αυτές τις μέρες από την κυβέρνηση να συνδέσει την ανείπωτη
τραγωδία στα Τέμπη με την έλλειψη αξιολόγησης στον ΟΣΕ. Την ίδια καραμέλα
αναμασούν και για τα χρόνια προβλήματα που υπάρχουν στα σχολεία μας,
προσπαθώντας να τα φορτώσουν στην έλλειψη αξιολόγησης.
Να τους θυμίσουμε ότι:
·
Οι σιδηροδρομικές εταιρείες του ΟΣΕ, της
Hellenic Train κ.α. είναι «αξιολογημένες» και εφάρμοζαν συστήματα «αξιολόγησης».
·
Αυτές οι «αξιολογημένες» σιδηροδρομικές
εταιρείες που δεν εκπαίδευαν το προσωπικό και λειτουργούσαν με τεράστια
υποστελέχωση και χωρίς τον αναγκαίο εξοπλισμό είχαν και έχουν «πιστοποιητικά
πιστοποίησης» (Πιστοποιήσεις ΟΣΕ). Το δε «Επιχειρησιακό Σχέδιο του ΟΣΕ για τα έτη
2022-2025», προχώρησε με τις υπηρεσίες υποβοήθησης εξειδικευμένης ιδιωτικής
εταιρείας συμβούλων!!!!, ακολουθώντας τις «οδηγίες» και τις «βέλτιστες πρακτικές»
της ΕΕ.
·
Είναι οι ίδιες «αξιολογημένες» εταιρείες που
υλοποιώντας την εκάστοτε κυβερνητική πολιτική «επιλέγουν» τα δικά τους παιδιά
σε κρίσιμες θέσεις ευθύνης, που βάζουν managers για την υλοποιούν γρήγορα και
τεχνοκρατικά. Αυτοί δε οι αξιολογημένοι μανατζαρέοι των σιδηροδρομικών
εταιρειών «αξιολογούσαν» τον κάθε σταθμάρχη και όλο το προσωπικό και είδαμε τα
θανάσιμα αποτελέσματά της.
Αλήθεια έτσι προσπαθούν να μας πείσουν
ότι αντίστοιχα η αξιολόγηση στην εκπαίδευση έρχεται για να βελτιώσει τα
εκπαιδευτικό έργο και να ενδυναμώσει τον εκπαιδευτικό;
·
Όταν εν μια νυκτί αλλάζουν στον νομό μας
αλλά και σε άλλους νομούς τους αξιολογητές της Ειδικής Αγωγής με αυτούς της Γενικής
Αγωγής, διότι δεν προλάβαιναν να αξιολογήσουν τους νεοδιόριστους της Ειδικής.
·
Όταν οι συγκεκριμένοι αξιολογητές που ουδεμία
σχέση έχουν με το επιστημονικό και παιδαγωγικό αντικείμενο των νεοδιόριστων
στην Ειδική Αγωγή (οι οποίοι επί 17 και 18 χρόνια εργάζονταν σαν αναπληρωτές
πάνω στο αντικείμενό τους) ξαφνικά τους αξιολογούν.
·
Όταν απειλούν με διάφορους τρόπους τους
συναδέλφους λέγοντάς τους ότι αν δεν αξιολογηθούν δε θα μονιμοποιηθούν, όταν οι ίδιοι παραδέχονται ότι φέτος δεν μπορεί να υπάρξει καμία
διαπιστωτική πράξη μονιμοποίησης γιατί δε θα προλάβουν να ολοκληρωθούν μέχρι το
καλοκαίρι και οι τρεις άξονες που απαιτούνται για τη μονιμοποίησή τους. Αλήθεια με απειλές υλοποιείται
για αυτούς η εκπαιδευτική πολιτική;
·
Όταν σύσσωμος ο κλάδος σε πολλές περιοχές
της Ελλάδας, όπως στην Κρήτη και στα νησιά του Αιγαίου, έδειξε την «πόρτα» στους
επίδοξους επιθεωρητές κάνοντας Απεργία – Αποχή και στάσεις εργασίας, δείχνοντας
την αντίδρασή του στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση.
·
Όταν οι αξιολογητές δείχνουν τέτοιο
υπερβάλοντα ζήλο να ξεκινήσει η αξιολόγηση και στη Γενική Αγωγή (ενώ δεν έχουν
ολοκληρωθεί και οι 3 άξονες στην αξιολόγηση της Ειδικής Αγωγής) για να δείξουν
το καλό πρόσωπο στους ανώτερούς τους και το Υπουργείο.
Είναι η ώρα να πετάξουμε αυτή την αξιολόγηση-«κουρελόχαρτο» στο καλάθι των αχρήστων. Ενωμένοι και συσπειρωμένοι να κάνουμε χρήση του νόμιμου και συνταγματικά κατοχυρωμένου δικαιώματος μας στην Απεργία – Αποχή, να υπογράψουμε όλοι οι συνάδελφοι σε όλα τα σχολεία το κείμενο της ΔΟΕ και να συμμετέχουμε στις 3ωρες στάσεις εργασίας που προκηρύσσει η ΔΟΕ σε συνεργασία με τους Τοπικούς Συλλόγους.
Ο φόβος που προσπαθούν να επιβάλλουν δε θα περάσει! Ήρθε η ώρα η αξιολόγηση αυτή να μείνει στα χαρτιά!
Το Δ.Σ του ΣΕΠΕ Κορινθίας καλεί τους νεοδιόριστους Γενικής Αγωγής του
2021 όλων των ειδικοτήτων του Συλλόγου μας σε συνάντηση για ενημέρωση ως προς
τα βήματα αποτροπής της αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης την Τετάρτη 22/3/23 και
ώρα 18:00 μ.μ. στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Κορίνθου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.