Τετάρτη 27 Μαΐου 2026

Αποτελέσματα εκλογών για αντιπροσώπους στην ΔΟΕ και στο Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Κορινθίας

 Για ΔΟΕ :

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ψήφισαν: 244  Λευκά: 2   Άκυρα : 1

ΝΕΜΕΑ:  Ψήφισαν: 30  Λευκά: 1

ΒΡΑΧΑΤΙ: Ψήφισαν: 37

Έλαβαν:

ΑΣΕ: 86 +19+18= 123 (1 Αντιπρόσωπος – Κατελούζος Γ.)

ΑΔΗΣΥ:66+8+4= 78 (1 Αντιπρόσωπος – Σαράτσης Κ.)

ΕΚΠ/ΚΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ

(ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ):53+1+4= 57  (1 Αντιπρόσωπος – Σενή Β.)

ΔΑΚΕ: 36+1+12=49 (-)

Για το Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Κορινθίας εκλέγονται:

ΑΣΕ: 6 Αντιπρόσωποι

ΑΔΗΣΥ: 4

ΕΚΠ/ΚΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ(ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ): 3

ΔΑΚΕ: 3

Ευχαριστούμε όλους /όλες τους/τις συναδέλφους που προσήλθαν στις κάλπες για να ψηφίσουν.

Ευχαριστούμε τους/τις συναδέλφους που βοήθησαν ως μέλη στις εφορευτικές επιτροπές.

Για το ΔΣ


Τρίτη 19 Μαΐου 2026

Εκλογές για την ΔΟΕ και το ΝΤ ΑΔΕΔΥ Κορινθίας στις 26-05-2026

Συναδέλφισσες-Συνάδελφοι,

Οι εκλογές για αντιπροσώπους για την 95η Γ.Σ. της ΔΟΕ και το Νομαρχιακό Τμήμα της ΑΔΕΔΥ Κορινθίας θα διεξαχθούν δια ζώσης στις 26-05-2026 κατά τις ώρες  12.00 μ.μ. - 18.00 μ.μ.

Βάσει καταστατικού, στο κάθε ψηφοδέλτιο αναγράφονται τα ονόματα των υποψηφίων και για την ΔΟΕ και για το Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Κορινθίας. 

ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ:

1) ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ (για τα σχολεία του Δήμου Κορινθίων και Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγ.Θεοδώρων)

2) ΝΕΜΕΑ στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δήμου Νεμέας (για τα σχολεία της Νεμέας και των Αρχαίων Κλεωνών)

3) ΚΑΠΗ ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ (για τα σχολεία του Βραχατίου-Ζευγολατιού-Βοχαϊκού).

Ψηφίζετε σύμφωνα με: το σχολείο της οργανικής σας θέσης (οι μόνιμοι και οι νεοδιόριστοι)

ή σύμφωνα με: το σχολείο τοποθέτησής σας (οι αναπληρωτές ή όσοι/όσες εργάζεστε σε περισσότερα του ενός σχολεία).

 

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΨΗΦΙΖΕΤΕ  ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ/ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ/ΔΙΠΛΩΜΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ.

Υπενθυμίζουμε  πως οι συνάδελφοι /-ισσες αναπληρωτές θα πρέπει να ρυθμίσουν το ζήτημα της συνδρομής τους για να έχουν το δικαίωμα του  εκλέγειν. Για να θεωρείται κάποιος μέλος του Συλλόγου, να δικαιούται συμμετοχή στις διαδικασίες του, να έχει  συνδικαλιστική κάλυψη, χρειάζεται να είναι οικονομικά τακτοποιημένος. 

Οι νεοδιόριστοι συνάδελφοι είναι οικονομικά τακτοποιημένοι, καθώς η ετήσια συνδρομή τους €30 (22€ για τη ΔΟΕ+8€ για το Σύλλογο) παρακρατείται από τη μισθοδοσία τους σε 3 δόσεις των €10. 

Η συνδρομή των αναπληρωτών πλήρους ωραρίου είναι €15 και για τους αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου είναι €10 (συνδρομή αποκλειστικά για τη ΔΟΕ). Η πληρωμή της συνδρομής θα γίνει την ημέρα των εκλογών στο Εργατικό Κέντρο Κορίνθου. Οι αναπληρωτές/-τριες που έχουν ήδη πληρώσει την συνδρομή τους τον Οκτώβριο, παρακαλούνται να έχουν μαζί τους την απόδειξη πληρωμής της.

Συναδέλφισσες-Συνάδελφοι,

Ιδιαίτερα την περίοδο αυτή που τα συνδικάτα και ο διεκδικητικός συνδικαλισμός έχουν τεθεί υπό διωγμό, η μαζική παρουσία και η συμμετοχή σας στις εκλογές για την ανάδειξη αντιπροσώπων του σωματείου μας για την 95η 

Γ. Σ. της Δ. Ο. Ε., από την οποία θα αναδειχθεί το νέο Δ.Σ., θα αποτελέσει ένα ηχηρό μήνυμα ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ από τους εργαζόμενους προς την κυβέρνηση και το Υ.ΠΑΙ.Θ. αναφορικά με τις αντιλαϊκές – αντεργατικές πολιτικές που υλοποιούν σε βάρος των εκπαιδευτικών και της δημόσιας εκπαίδευσης.

Για το ΔΣ


Δευτέρα 11 Μαΐου 2026

ΝΤ ΑΔΕΔΥ: ΠΑΝΔΗΜΟΣΙΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ 13η ΜΑΗ 2026

 Στην απεργία στις 13 Μαΐου εργαζόμενες και εργαζόμενοι δίνουν τη μάχη απέναντι στις πολιτικές της φτωχοποίησης που κυριαρχούν. Δίνουν απάντηση στις εφαρμοζόμενες πολιτικές της κυβερνητικής πλειοψηφίας που έχουν ως σημείο αναφοράς τους λίγους και όχι τους πολλούς.

Ζούμε σε μια οικονομία όπου η στέγαση γίνεται πια προνόμιο και όχι δικαίωμα, όπου το κόστος ζωής γίνεται απλά ανυπόφορο (ενέργεια, φάρμακα, τρόφιμα) και όπου οι δείκτες που έχουν να κάνουν με την ποιότητα ζωής αποτυπώνουν την ελληνική πραγματικότητα σε ουσιαστική απόσταση από την ευρωπαϊκή.

Σε μια κοινωνία που βυθίζεται κάτω από το βάρος της φτωχοποίησης, της εκρηκτικής αύξησης της ακρίβειας και της κερδοσκοπικής λειτουργίας των αγορών, η απάντηση της κυβέρνησης είναι το να δώσει αυξήσεις λίγων ευρώ, που εξαφανίζονται άμεσα από την ακρίβεια που κυριαρχεί.


Η Ελλάδα σήμερα αντιμετωπίζει μια αβίωτη πραγματικότητα όπου οι ανισότητες και οι αποκλεισμοί κυριαρχούν. Την ίδια ώρα επιχειρείται —ιδιαίτερα στα πεδία της υγείας και της παιδείας— ένας μετασχηματισμός της λειτουργίας του Δημόσιου Τομέα αλλά και της πρόσβασης στα δημόσια αγαθά, ο οποίος ανοίγει τον δρόμο σε μια νέα πραγματικότητα, όπου ο ιδιωτικός τομέας θα ενισχύει συνεχώς την παρουσία του σε βάρος της παρουσίας του δημόσιου, ο οποίος υποφέρει από την έλλειψη επενδύσεων και την υποστελέχωση, ενώ ενισχύονται οι ελαστικές μορφές απασχόλησης.


Τώρα είναι η ώρα οργάνωσης και μάχης των Σωματείων, ενάντια σε αυτά που μας φέρνουν καθημερινά σε απόγνωση. Τώρα είναι η ώρα του οργανωμένου αγώνα, της μαζικής διεκδίκησης, της αγωνιστικής απάντησης στην κυβερνητική πολιτική που εδράζεται σε ισχνές αυξήσεις αλλά και στην επιδοματική πολιτική, που υποκαθιστά το κοινωνικό κράτος.


Ο μετασχηματισμός της ευρωπαϊκής οικονομίας και η προτεραιοποίηση στην υλοποίηση πολιτικών που διαμορφώνουν συνθήκες οικονομικής κυριαρχίας για τους λίγους, συμπληρώνουν το δυστοπικό περιβάλλον, όπου οι πολλοί υφίστανται τις συνέπειες της γεωπολιτικής πραγματικότητας του σήμερα και του πολέμου που έχει ξεσπάσει. Ενός πολέμου που έχει πρόσημο τη στρατιωτική και οικονομική επέκταση των ΗΠΑ και των συμμάχων τους και ο οποίος οδηγεί σε ένα περιβάλλον φόβου και αστάθειας. Την ίδια στιγμή που μας λένε ότι δεν υπάρχουν χρήματα για τους μισθούς μας, για την υγεία και την εκπαίδευση, πληρώνουμε πανάκριβους λογαριασμούς ρεύματος, ενώ οι λίγοι και ισχυροί έχουν πρόσβαση σε φοροαπαλλαγές ή κρατικές ενισχύσεις και για τις τράπεζες συνεχίζεται το καθεστώς των «αναβαλλόμενων» φόρων.


Ο μισθός μας επαρκεί σχεδόν για τις μισές μέρες του μήνα, ενώ σε πολλά πεδία των δημόσιων υπηρεσιών η υποστελέχωση και οι στρεβλώσεις που παρατηρούνται αποτελούν αφορμή για στοχοποίηση των δημοσίων υπαλλήλων. Τα πρόσφατα περιστατικά αποτυπώνουν μια πραγματικότητα που πρέπει να αλλάξει, καθώς δεν είναι η απάντηση στα προβλήματα η στοχοποίηση των εργαζομένων, αλλά η ενίσχυση των Δημόσιων Υπηρεσιών.


Η επιλογή της κυβέρνησης να κατασκευάσει μια εικόνα όπου οι μόνοι υπεύθυνοι για κάθε στρέβλωση είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι και πως το νέο πειθαρχικό και η άρση της μονιμότητας θα μετασχηματίσουν το Δημόσιο, έρχεται σε απόλυτη αντίθεση με όσα βλέπουν το φως της δημοσιότητας και τα οποία αποκαλύπτουν ένα δίκτυο πατρωνίας, που λειτουργεί ως σύγχρονος κοτζαμπασισμός.


Οι μαζικές κινητοποιήσεις σε πολλούς χώρους δουλειάς, όπως στον ΕΦΚΑ, στη ΔΥΠΑ και στα δικαστήρια, η συγκλονιστική απεργιακή κινητοποίηση των εργαζομένων των δήμων, που οδήγησε σε προσωρινή αναδίπλωση την κυβέρνηση, δείχνουν τη μοναδική διέξοδο, τον δρόμο της οργανωμένης πάλης, της σύγκρουσης με την πολιτική που θυσιάζει τις ανάγκες μας για τα κέρδη των λίγων.

Απέναντι σε αυτή την πραγματικότητα, δεν υπάρχει άλλος δρόμος από τη συλλογική δράση. Όλες οι ομοσπονδίες, τα σωματεία να μπουν σε μια φάση ισχυρότερης διεκδίκησης και ενδυναμωμένης λειτουργίας. Να δώσουν τις μάχες που έρχονται, μέσα από τη μαζική συμμετοχή και την ενότητα.


Το Νομαρχιακό Τμήμα της ΑΔΕΔΥ Κορινθίας καλεί τις εργαζόμενες και τους εργαζόμενους στο Δημόσιο να δώσουν μαζικά και αγωνιστικά το «παρών» στην 24ωρη Πανδημοσιοϋπαλληλική απεργία της 13ης Μάη, απέναντι σε μια συνολική πολιτική που υποβαθμίζει τη μισθωτή εργασία, διαλύει θεμελιώδη δικαιώματα και υπονομεύει τη λειτουργία του δημόσιου τομέα. Σήμερα, είναι πιο ισχυρή από ποτέ η ανάγκη για μια συνολική ανατροπή της πολιτικής που αντιμετωπίζει τους δημόσιους υπαλλήλους ως κόστος και όχι ως βασικό πυλώνα της κοινωνικής συνοχής και της εξυπηρέτησης του πολίτη. Η υπεράσπιση της αξιοπρέπειας των εργαζομένων είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την υπεράσπιση της δημοκρατίας και της κοινωνικής δικαιοσύνης.

Το Νομαρχιακό Τμήμα της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. Κορινθίας καλεί όλες και όλους τους εργαζόμενους στο Δημόσιο, τους ανέργους, τους νέους και τις νέες, να συμμετάσχουν μαζικά στην απεργιακή συγκέντρωση στην Κόρινθο, την Τετάρτη 13 Μαΐου, στις 10:30 π.μ., στην Πλατεία Π. Τσαλδάρη (Περιβολάκια).


ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:

  • Υπεράσπιση του θεσμού της μονιμότητας
  • Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού
  • Πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς για αξιοπρεπή διαβίωση
  • Κατάργηση της εισφοράς 2% για την ανεργία
  • Ξεπάγωμα των μισθολογικών κλιμακίων της διετίας 2016–2017
  • Αύξηση του αφορολόγητου ορίου στις 12.000 ευρώ προσαυξημένο κατά 3.000 ευρώ για κάθε παιδί.
  • Επέκταση και ενίσχυση του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας
  • Μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στο Δημόσιο, ιδιαίτερα σε Υγεία, Παιδεία, Δικαιοσύνη και Κοινωνική Ασφάλιση
  • Ουσιαστική ενίσχυση του ΕΣΥ με γενναία χρηματοδότηση
  • Κατάργηση αντεργατικών νόμων και του νέου πειθαρχικού δικαίου
  • Προστασία των δημόσιων αγαθών και όχι στις ιδιωτικοποιήσεις

Στις 13 Μάη απεργούμε! Διεκδικούμε τη ζωή που μας αξίζει!

Δευτέρα 4 Μαΐου 2026

Ανακοίνωση για τις εξετάσεις του ελληνικού διαγωνισμού τύπου PISA τη χρονιά 2025-2026

 

Αντιστεκόμαστε συλλογικά στην κατηγοριοποίηση των σχολείων μας, ακυρώνουμε στην πράξη αντιεκπαιδευτικά τους σχέδια!


Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση (12256/ΓΔ4/2026), ορίζονται και φέτος 300 Δημοτικά Σχολεία και 300 Γυμνάσια, στα οποία θα διεξαχθούν οι εξετάσεις στις 20 Μαΐου, στη ΣΤ’ Δημοτικού και στη Γ’ Γυμνασίου.

Στο Σύλλογό μας έχουν επιλεγεί το 14ο Δημοτικό Σχολείο Κορίνθου, το 1ο Δημοτικό Σχολείο Λουτρακίου, το 2ο Δημοτικό Σχολείο Αγίων Θεοδώρων, το Δημοτικό Σχολείο Εξαμιλίων, και  το Δημοτικό Σχολείο Αρχαίας Κορίνθου.

Οι εξετάσεις αυτές δεν είναι κάτι καινούργιο. Διεξάγονται για 5η συνεχόμενη χρονιά παρά τις αντιδράσεις εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών που αποκάλυψαν τις πραγματικές προθέσεις της κυβέρνησης όλες τις προηγούμενες φορές. Και είναι απορίας άξιο σε ποια συμπεράσματα κατέληξε η Κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘΑ από την εφαρμογή του τα προηγούμενα χρόνια. Τι ακριβώς εκτίμησε, τι διέγνωσε από τα χρόνια και εκρηκτικά προβλήματα που βιώνουμε εκπαιδευτικοί και μαθητές μέσα στα σχολεία; Και τελικά βελτίωσε, άλλαξε το παραμικρό προς το καλύτερο; Αν η Κυβέρνηση ήθελε να αντιμετωπίσει έστω κάποιο από τα σοβαρά προβλήματα των σχολείων:

·         Θα φρόντιζε οι μαθητές να έχουν σύγχρονα και ασφαλή σχολικά κτίρια και όχι να κάνουν μάθημα  κοιτώντας  το ταβάνι μην του τους πέσει κανένας σοβάς,  κάνα παράθυρο ή καμία στέγη στο κεφάλι.

·         Θα εξασφάλιζε τα σχολεία να έχουν χαρτί υγείας, φωτοτυπικό χαρτί για τις εξετάσεις, συνολικά αναλώσιμα και να μην τα πληρώνουν οι συνάδελφοι και οι διευθυντές από την τσέπη τους.

·         Θα κοίταζε να έχουν οι μαθητές δάσκαλους και καθηγητές από την πρώτη μέρα και όχι  Μάη μήνα να υπάρχουν 1.500 κενά δασκάλων από τις τάξεις ή να μην έχουν διδαχθεί μέχρι το Φλεβάρη πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.

·         Θα προχωρούσε έστω σε μια αποτίμηση των ολέθριων, για τους μαθητές, αποτελεσμάτων που έχουν παράγει εδώ και 20 χρόνια τα προηγούμενα Αναλυτικά προγράμματα και τα σχολικά βιβλία.

Η πραγματική στόχευση των εξετάσεων αυτών είναι να χρησιμοποιήσουν τα αποτελέσματα τους για την «αξιολόγηση» – αποτίμηση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος έτσι ώστε να προωθηθούν πιο γρήγορα όλοι οι αντιεκπαιδευτικοί σχεδιασμοί (κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπ/κών, μαθητών, «εθνικό απολυτήριο», προώθηση δεξιοτήτων κ.λ.π).

Οι εξετάσεις αυτές διεξάγονται τη στιγμή που Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας προωθούν και επιχειρούν να επιβάλλουν όλο το πλαίσιο της «αξιολόγησης» στον κλάδο, χωρίς να μπορούν να πείσουν κανέναν και καταφεύγουν σε μια πρωτοφανή επιχείρηση τρομοκράτησης με διώξεις και πειθαρχικά σε όποιον αναδεικνύει, αγωνίζεται και διεκδικεί λύσεις στα προβλήματα του σχολείου και παλεύει για ένα σχολείο για όλα τα παιδιά.

Μέσω του διαγωνισμού της «ελληνικής PISA», ο οποίος λειτουργεί ως ο τρίτος πυλώνας στο αντιδραστικό νομοθετικό πλαίσιο της «εσωτερικής, εξωτερικής και ατομικής αξιολόγησης» και της «ατομικής αξιολόγησης», η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας επιχειρούν:

ü  να μεταβιβάσουν τις ολέθριες συνέπειες των δικών τους πολιτικών στην εκπαίδευση σε εκπαιδευτικούς, μαθητές, γονείς.

ü  να «νομιμοποιήσουν» και να δώσουν τον επιστημονικοφανή «φερετζέ» στην ακόμα μεγαλύτερη μετατροπή του σχολείου σε κέντρο εκγύμνασης επιφανειακών δεξιοτήτων.

ü  να εμπεδώνεται ο κοινωνικός ανταγωνισμός, η λογική του «όλοι εναντίον όλων» και ανοίγει ο δρόμος για την κατηγοριοποίηση των σχολείων, με βάση «επιδόσεις» που δεν αντανακλούν την πραγματική εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά τις κοινωνικές ανισότητες.

Το σχολείο μετατρέπεται σε εξεταστικό κέντρο από το Δημοτικό. Είμαστε η μοναδική χώρα παγκόσμια που «κατεβάζει» τον διαγωνισμό αυτό σε τόσο μικρούς μαθητές, στην Στ΄ Τάξη του Δημοτικού.

Αντίστοιχοι διαγωνισμοί και εξετάσεις που αποτιμούν τα εκπαιδευτικά συστήματα έχουμε και διεθνώς με τραγικά αποτελέσματα κυρίως για τα παιδιά των φτωχότερων λαϊκών στρωμάτων. Η διεθνής πείρα έχει αποδείξει ότι τέτοιοι διαγωνισμοί οδήγησαν σε συγχωνεύσεις και κλείσιμο σχολικών μονάδων, σε απολύσεις εκπαιδευτικών, σε διαχωρισμό των μαθητών και τη διοχέτευση αυτών που προέρχονται από εργατικές-λαικές οικογένειες σε σχολεία υποβαθμισμένα. Σε όλες τις χώρες που εφαρμόστηκαν αντίστοιχοι διαγωνισμοί όχι μόνο δεν περιορίστηκαν οι ταξικές ανισότητες, δεν καλυτέρευσαν τα εκπαιδευτικά συστήματα αλλά αυτές διευρύνθηκαν  (π.χ Γαλλία, Αγγλία κλπ)

Η αντίθεσή μας στις εξετάσεις PISA δεν είναι άρνηση της «αποτίμησης» του εκπαιδευτικού συστήματος, αλλά αντίθεση στην εκπαιδευτική πολιτική που μετατρέπει τα σχολεία σε μηχανισμούς μετρήσεων και κατηγοριοποίησης. Με βάση τα αποτελέσματα των εξετάσεων της «ελληνικής PISA» προβάλλεται ως άλλοθι «η αναγκαιότητα της επιβολής αντιδραστικών –αντιεκπαιδευτικών αναπροσαρμογών». Αξιοποιούνται ως εργαλεία δυσφήμισης του έργου του εκπαιδευτικού και του δημόσιου σχολείου.

Οι σκληρές εξετάσεις για τα Πρότυπα σχολεία, τα Ωνάσεια, η Τράπεζα θεμάτων, η ΕΒΕ, δεν αποτελούν παρά επιπλέον εξεταστικούς και ταξικούς φραγμούς που θα ενισχύσουν και θα νομιμοποιήσουν τον αποκλεισμό των μαθητών και μαθητριών από το σχολείο. Είμαστε κάθετα αντίθετοι σε εξετάσεις που χρησιμοποιούνται για να διαχωρίζονται οι μαθητές σε παιδιά και αποπαίδια, δε θέλουμε ένα σχολείο υποβαθμισμένο για τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών, ένα σχολείο που θα σηκώνει τεράστια εμπόδια απέναντι σε αυτά τα παιδιά που θέλουν να σπουδάσουν.

Θέλουμε ένα σχολείο που να μορφώνει ολόπλευρα όλους τους μαθητές, θα τους βοηθά να συγκροτήσουν την προσωπικότητά τους, θα τους δίνει τη δυνατότητα να αναπτύξουν τα ταλέντα τους και να σπουδάσουν, όσοι το επιθυμούν, ανεξάρτητα από την οικονομική κατάσταση της οικογένειάς τους.

Αυτό το σχολείο είναι εκ διαμέτρου αντίθετο με την πολιτική της κυβέρνησης τους σχεδιασμούς της ΕΕ, που υπηρέτησαν αδιαλείπτως όλες οι κυβερνήσεις, τις βέλτιστες πρακτικές του ΟΟΣΑ, αλλά και τα εργαλεία που χρησιμοποιούν, όπως η λεγόμενη αξιολόγηση και οι εξετάσεις τύπου PISA.

ü  Καλούμε όλους τους ΣΕΠΕ και τις ΕΛΜΕ, να καταδικάσουν αυτούς τους σχεδιασμούς, να ενημερώσουν τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές για τις πραγματικές τους στοχεύσεις.

ü  Καλούμε τους εκπαιδευτικούς των συλλόγων διδασκόντων του 14ου Δημοτικού Σχολείου Κορίνθου, του 1ου Δημοτικού Σχολείου Λουτρακίου, του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αγίων Θεοδώρων, του Δημοτικού Σχολείου Εξαμιλίων και του Δημοτικού Σχολείου Αρχαίας Κορίνθου που έχουν επιλεγεί, να συνεδριάσουν και να απορρίψουν τη συμμετοχή του σχολείου τους στον διαγωνισμό.

ü  Τα Δ.Σ. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ οφείλουν να καταδικάσουν την πολιτική του ΥΠΑΙΘΑ και να αναλάβουν την ευθύνη ώστε, με συλλογικό και συντονισμένο τρόπο, να ακυρωθεί στην πράξη, πανελλαδικά, η εφαρμογή της «ελληνικής PISA».

Να καλύψουν όλους τους συναδέλφους που τα σχολεία τους έχουν επιλεγεί για αυτές τις εξετάσεις, να μη συμμετέχουν με κάθε τρόπο. Να προκηρύξουν, 3ωρη πανελλαδική στάση εργασίας που θα αξιοποιηθεί για τις ώρες διεξαγωγής των εξετάσεων.

 

Το Δ.Σ. του ΣΕΠΕ Κορινθίας αποφασίζει 3ωρη συμπληρωματική στάση εργασίας με στόχο την κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών.

Για το ΔΣ

Τρίτη 28 Απριλίου 2026

ΝΤ ΑΔΕΔΥ Κορινθίας: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ

 Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Η Εργατική Πρωτομαγιά δεν είναι αργία – είναι απεργία. Είναι ημέρα τιμής και αγώνα της εργατικής τάξης, σύμβολο των θυσιών και των κατακτήσεων των εργαζομένων όλου του κόσμου.

Σε μια περίοδο που εντείνονται οι επιθέσεις στα δικαιώματα των εργαζομένων, που η ακρίβεια, η φοροληστεία και η υποβάθμιση των δημόσιων υπηρεσιών πλήττουν τη ζωή μας, που η εργασία γίνεται όλο και πιο επισφαλής και επικίνδυνη, η ανάγκη για συλλογική οργάνωση και αγώνα γίνεται πιο επιτακτική από ποτέ. 

Η κατάσταση στους χώρους δουλειάς, η εντατικοποίηση, τα εργατικά «ατυχήματα», η υποστελέχωση σε κρίσιμους τομείς όπως η υγεία, η παιδεία, οι κοινωνικές δομές, αλλά και η συνολική πολιτική που θυσιάζει τις ανάγκες του λαού για τα κέρδη των λίγων, επιβεβαιώνουν ότι τίποτα δεν χαρίζεται – όλα κατακτιούνται με αγώνα. 

 Η Πρωτομαγιά αποτελεί σταθμό πάλης και διεκδίκησης. Είναι ημέρα που ενώνουμε τη φωνή μας με τους εργαζόμενους όλου του κόσμου, ενάντια στην εκμετάλλευση, την αδικία και τους πολέμους που γεννά το ίδιο σύστημα. 

Την ίδια στιγμή, οι πόλεμοι και οι ανταγωνισμοί των μεγάλων δυνάμεων, που διεξάγονται για τα κέρδη και τα συμφέροντα των λίγων, σπέρνουν τον θάνατο και την προσφυγιά στους λαούς. Η εμπλοκή της χώρας μας σε αυτούς τους σχεδιασμούς, μετατρέποντάς την σε ορμητήριο πολεμικών επιχειρήσεων και στόχο αντιποίνων, καμία σχέση δεν έχει με τα συμφέροντα του ελληνικού λαού. Οι εργαζόμενοι δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε μεταξύ μας – αντίθετα, μας ενώνει ο κοινός αγώνας ενάντια στην εκμετάλλευση, την φτώχεια και τον πόλεμο. Δυναμώνουμε τη φωνή μας ενάντια στην πολεμική εμπλοκή και διεκδικούμε να ζήσουμε σε έναν κόσμο ειρήνης, με δικαιώματα και αξιοπρέπεια.

Μετά την επιτυχημένη σύσκεψη της 22/04/2026, ενώνουμε τη φωνή μας με το Εργατικό Κέντρο Κορίνθου και τα συνδικάτα του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, οργανώνουμε την αντίστασή μας, κατεβαίνουμε μαζί στο δρόμο, δίνουμε ενιαία, ταξική απάντηση! 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΕΡΓΙΑΚΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ: 

 09:00 π.μ.: Κατάθεση στεφάνων από αντιπροσωπείες των σωματείων στο Μνημείο των Εργατών στη Σωληνουργεία Κορίνθου, τιμώντας όλους τους νεκρούς συναδέλφους μας. 

 10:00 π.μ.: ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ στο Εργατικό Κέντρο Κορίνθου. Θα πραγματοποιηθούν ομιλίες από εκπροσώπους των σωματείων και θα ακολουθήσει μαχητική πορεία στους δρόμους της πόλης.  

Καλούμε όλα τα πρωτοβάθμια σωματεία του Δημοσίου στην Κορινθία να ξεσηκωθούν! Με ενότητα, οργάνωση και αγώνα μπορούμε να διεκδικήσουμε τη ζωή που μας αξίζει! 

 ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ! ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!

Ανακοίνωση για την διακοπή καταβολής της παγίας προκαταβολής στα σχολεία του Δήμου Κορινθίων

Κύριε Δήμαρχε, Κύριε Αντιδήμαρχε Παιδείας, κύριε Αντιδήμαρχε Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών,

Ως Σύλλογος Εκπαιδευτικών, εκφράζουμε την έντονη ανησυχία και διαμαρτυρία μας για την τραγική κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει οι σχολικές μονάδες του Δήμου μας. Η μετάβαση στο νέο διοικητικό καθεστώς μετά την κατάργηση των Σχολικών Επιτροπών, σε συνδυασμό με τη μη καταβολή της πάγιας προκαταβολής, έχει δημιουργήσει σοβαρά εμπόδια στην καθημερινή λειτουργία των σχολικών μονάδων.

Παρά τις επίσημες διαβεβαιώσεις της Δημοτικής Αρχής ότι οι ανάγκες θα καλύπτονται «άμεσα» μέσω κεντρικών αναδόχων για τη δήθεν μείωση της γραφειοκρατίας, η εικόνα που μας μεταφέρουν οι Διευθυντές και οι Προϊστάμενες είναι αποκαρδιωτική. Τα αιτήματα που υποβλήθηκαν έως τις 15/03/2026 παραμένουν σε εκκρεμότητα, ενώ τα σχολεία στερούνται πλέον τη δυνατότητα να καλύψουν ακόμα και την πιο στοιχειώδη καθημερινή ανάγκη.

Βάσει των στοιχείων που έχουμε στη διάθεσή μας, εντοπίζονται ελλείψεις που επηρεάζουν την εύρυθμη λειτουργία και την ασφάλεια των χώρων:

·         Υποδομές & Ασφάλεια: Παρατηρούνται καθυστερήσεις στη συντήρηση καυστήρων και συστημάτων ασφαλείας (συναγερμοί, αλεξικέραυνα), οι οποίες κρίνονται απαραίτητες για την προστασία της σχολικής κοινότητας.

·         Υγιεινή: Σχολεία που παραμένουν χωρίς απολύμανση , μυοκτονία ή ακόμα και χωρίς βασικά είδη καθαρισμού.

·         Τεχνολογικός Εξοπλισμός: Η έλλειψη αναλώσιμων (μελάνια, χαρτί) και οι δυσλειτουργίες στα δίκτυα Wi-Fi δυσχεραίνουν το διοικητικό και εκπαιδευτικό έργο.

·         Εκπαιδευτικά Υλικά: Η αδυναμία άμεσης προμήθειας γραφικής ύλης και υλικών χειροτεχνίας επηρεάζει την ποιότητα της μαθησιακής διαδικασίας.

Η απόφαση για μη καταβολή της πάγιας προκαταβολής και η αντικατάστασή της από ένα συγκεντρωτικό σύστημα «αναδόχων» έχει οδηγήσει στην παράλυση των σχολικών μονάδων.

·         Απουσία Ρευστότητας: Οι Διευθυντές και οι Προϊστάμενες βρίσκονται με «δεμένα χέρια», καθώς δεν υπάρχει πλέον κανένα διαθέσιμο κονδύλι για την άμεση αντιμετώπιση επειγόντων προβλημάτων.

·         Γραφειοκρατική ασφυξία: Το σχολείο δεν μπορεί να περιμένει κεντρικές εγκρίσεις για μια καμένη λάμπα, ένα σπασμένο τζάμι ή για το μελάνι του εκτυπωτή. Η μετατροπή των εκπαιδευτικών σε αιτούντες εγκρίσεων για το αυτονόητο υποβαθμίζει το δημόσιο σχολείο.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

1.   Άμεση επαναφορά και καταβολή της πάγιας προκαταβολής σε όλα τα σχολεία για την κάλυψη των τρεχουσών αναγκών.

2.   Κατεπείγουσα υλοποίηση του συνόλου των αιτημάτων που έχουν υποβληθεί από τις σχολικές μονάδες, ώστε να αποκατασταθεί η εύρυθμη λειτουργία τους.

Το σχολείο δεν είναι επιχείρηση για να λειτουργεί με όρους «αναδόχων» και «εργολαβιών». Είναι ο χώρος που μορφώνονται τα παιδιά μας και απαιτούμε τον σεβασμό που τους αξίζει.

Για το ΔΣ

Τρίτη 21 Απριλίου 2026

Εκδήλωση: Αξιολόγηση, Πειθαρχικό Δίκαιο και η απειλή της άρσης της μονιμότητας: Η απάντηση των εργαζομένων

 Το Νομαρχιακό Τμήμα της ΑΔΕΔΥ Κορινθίας, σε συνδιοργάνωση με: 

 την Α' ΕΛΜΕ Κορινθίας,  

την Β’ ΕΛΜΕ Κορινθίας 

 το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΕΠΕ) Κορίνθου

 το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΕΠΕ) Σικυώνας – Ξυλοκάστρου

 καλούν όλους τους εκπαιδευτικούς και τους δημοσίους υπαλλήλους του νομού σε ανοιχτή ενημερωτική εκδήλωση - συζήτηση:

 Παρασκευή, 24 Απριλίου 2026 

 Ώρα: 19:00 

 Εργατικό Κέντρο Κορίνθου 

Η συγκυρία είναι κρίσιμη. Ο δημόσιος τομέας βρίσκεται στο επίκεντρο μιας μεθοδευμένης επίθεσης. Οι πρόσφατες κυβερνητικές εξαγγελίες για την άρση της μονιμότητας, σε συνδυασμό με την εργαλειοποίηση του Πειθαρχικού Δικαίου και της Αξιολόγησης, στοχεύουν στην πλήρη ανατροπή των εργασιακών σχέσεων και στην υποβάθμιση του λειτουργήματος των δημοσίων υπαλλήλων. 

 Κεντρικοί Ομιλητές:  Μαργαρίτα Παναγοπούλου – Νομική Σύμβουλος της ΑΔΕΔΥ, Δικηγόρος 

  Μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής και του Γενικού Συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ 

 Ανοιχτή Συζήτηση: Μετά το πέρας των ομιλιών, θα ακολουθήσει εκτενής συζήτηση με τους παρευρισκόμενους, για επίλυση αποριών και για τον συντονισμό της δράσης των πρωτοβάθμιων σωματείων του νομού μας. 

 Καλούμε όλα τα πρωτοβάθμια σωματεία και κάθε εργαζόμενο του δημοσίου τομέα να δώσουν δυναμικό «παρών». Η ενημέρωση και η συλλογική δράση είναι η μόνη απάντηση στην αυθαιρεσία. 

 ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24/04 ΣΤΙΣ 19:00 

Αποτελέσματα εκλογών για αντιπροσώπους στην ΔΟΕ και στο Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Κορινθίας

  Για ΔΟΕ : ΚΟΡΙΝΘΟΣ : Ψήφισαν: 244   Λευκά: 2    Άκυρα : 1 ΝΕΜΕΑ :   Ψήφισαν: 30   Λευκά: 1 ΒΡΑΧΑΤΙ : Ψήφισαν: 37 Έλαβαν: ΑΣΕ : 86 ...