Τετάρτη 27 Μαΐου 2026

Αποτελέσματα εκλογών για αντιπροσώπους στην ΔΟΕ και στο Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Κορινθίας

 Για ΔΟΕ :

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ψήφισαν: 244  Λευκά: 2   Άκυρα : 1

ΝΕΜΕΑ:  Ψήφισαν: 30  Λευκά: 1

ΒΡΑΧΑΤΙ: Ψήφισαν: 37

Έλαβαν:

ΑΣΕ: 86 +19+18= 123 (1 Αντιπρόσωπος – Κατελούζος Γ.)

ΑΔΗΣΥ:66+8+4= 78 (1 Αντιπρόσωπος – Σαράτσης Κ.)

ΕΚΠ/ΚΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ

(ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ):53+1+4= 57  (1 Αντιπρόσωπος – Σενή Β.)

ΔΑΚΕ: 36+1+12=49 (-)

Για το Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Κορινθίας εκλέγονται:

ΑΣΕ: 6 Αντιπρόσωποι

ΑΔΗΣΥ: 4

ΕΚΠ/ΚΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ(ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ): 3

ΔΑΚΕ: 3

Ευχαριστούμε όλους /όλες τους/τις συναδέλφους που προσήλθαν στις κάλπες για να ψηφίσουν.

Ευχαριστούμε τους/τις συναδέλφους που βοήθησαν ως μέλη στις εφορευτικές επιτροπές.

Για το ΔΣ


Τρίτη 19 Μαΐου 2026

Εκλογές για την ΔΟΕ και το ΝΤ ΑΔΕΔΥ Κορινθίας στις 26-05-2026

Συναδέλφισσες-Συνάδελφοι,

Οι εκλογές για αντιπροσώπους για την 95η Γ.Σ. της ΔΟΕ και το Νομαρχιακό Τμήμα της ΑΔΕΔΥ Κορινθίας θα διεξαχθούν δια ζώσης στις 26-05-2026 κατά τις ώρες  12.00 μ.μ. - 18.00 μ.μ.

Βάσει καταστατικού, στο κάθε ψηφοδέλτιο αναγράφονται τα ονόματα των υποψηφίων και για την ΔΟΕ και για το Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Κορινθίας. 

ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ:

1) ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ (για τα σχολεία του Δήμου Κορινθίων και Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγ.Θεοδώρων)

2) ΝΕΜΕΑ στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δήμου Νεμέας (για τα σχολεία της Νεμέας και των Αρχαίων Κλεωνών)

3) ΚΑΠΗ ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ (για τα σχολεία του Βραχατίου-Ζευγολατιού-Βοχαϊκού).

Ψηφίζετε σύμφωνα με: το σχολείο της οργανικής σας θέσης (οι μόνιμοι και οι νεοδιόριστοι)

ή σύμφωνα με: το σχολείο τοποθέτησής σας (οι αναπληρωτές ή όσοι/όσες εργάζεστε σε περισσότερα του ενός σχολεία).

 

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΨΗΦΙΖΕΤΕ  ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ/ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ/ΔΙΠΛΩΜΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ.

Υπενθυμίζουμε  πως οι συνάδελφοι /-ισσες αναπληρωτές θα πρέπει να ρυθμίσουν το ζήτημα της συνδρομής τους για να έχουν το δικαίωμα του  εκλέγειν. Για να θεωρείται κάποιος μέλος του Συλλόγου, να δικαιούται συμμετοχή στις διαδικασίες του, να έχει  συνδικαλιστική κάλυψη, χρειάζεται να είναι οικονομικά τακτοποιημένος. 

Οι νεοδιόριστοι συνάδελφοι είναι οικονομικά τακτοποιημένοι, καθώς η ετήσια συνδρομή τους €30 (22€ για τη ΔΟΕ+8€ για το Σύλλογο) παρακρατείται από τη μισθοδοσία τους σε 3 δόσεις των €10. 

Η συνδρομή των αναπληρωτών πλήρους ωραρίου είναι €15 και για τους αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου είναι €10 (συνδρομή αποκλειστικά για τη ΔΟΕ). Η πληρωμή της συνδρομής θα γίνει την ημέρα των εκλογών στο Εργατικό Κέντρο Κορίνθου. Οι αναπληρωτές/-τριες που έχουν ήδη πληρώσει την συνδρομή τους τον Οκτώβριο, παρακαλούνται να έχουν μαζί τους την απόδειξη πληρωμής της.

Συναδέλφισσες-Συνάδελφοι,

Ιδιαίτερα την περίοδο αυτή που τα συνδικάτα και ο διεκδικητικός συνδικαλισμός έχουν τεθεί υπό διωγμό, η μαζική παρουσία και η συμμετοχή σας στις εκλογές για την ανάδειξη αντιπροσώπων του σωματείου μας για την 95η 

Γ. Σ. της Δ. Ο. Ε., από την οποία θα αναδειχθεί το νέο Δ.Σ., θα αποτελέσει ένα ηχηρό μήνυμα ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ από τους εργαζόμενους προς την κυβέρνηση και το Υ.ΠΑΙ.Θ. αναφορικά με τις αντιλαϊκές – αντεργατικές πολιτικές που υλοποιούν σε βάρος των εκπαιδευτικών και της δημόσιας εκπαίδευσης.

Για το ΔΣ


Δευτέρα 11 Μαΐου 2026

ΝΤ ΑΔΕΔΥ: ΠΑΝΔΗΜΟΣΙΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ 13η ΜΑΗ 2026

 Στην απεργία στις 13 Μαΐου εργαζόμενες και εργαζόμενοι δίνουν τη μάχη απέναντι στις πολιτικές της φτωχοποίησης που κυριαρχούν. Δίνουν απάντηση στις εφαρμοζόμενες πολιτικές της κυβερνητικής πλειοψηφίας που έχουν ως σημείο αναφοράς τους λίγους και όχι τους πολλούς.

Ζούμε σε μια οικονομία όπου η στέγαση γίνεται πια προνόμιο και όχι δικαίωμα, όπου το κόστος ζωής γίνεται απλά ανυπόφορο (ενέργεια, φάρμακα, τρόφιμα) και όπου οι δείκτες που έχουν να κάνουν με την ποιότητα ζωής αποτυπώνουν την ελληνική πραγματικότητα σε ουσιαστική απόσταση από την ευρωπαϊκή.

Σε μια κοινωνία που βυθίζεται κάτω από το βάρος της φτωχοποίησης, της εκρηκτικής αύξησης της ακρίβειας και της κερδοσκοπικής λειτουργίας των αγορών, η απάντηση της κυβέρνησης είναι το να δώσει αυξήσεις λίγων ευρώ, που εξαφανίζονται άμεσα από την ακρίβεια που κυριαρχεί.


Η Ελλάδα σήμερα αντιμετωπίζει μια αβίωτη πραγματικότητα όπου οι ανισότητες και οι αποκλεισμοί κυριαρχούν. Την ίδια ώρα επιχειρείται —ιδιαίτερα στα πεδία της υγείας και της παιδείας— ένας μετασχηματισμός της λειτουργίας του Δημόσιου Τομέα αλλά και της πρόσβασης στα δημόσια αγαθά, ο οποίος ανοίγει τον δρόμο σε μια νέα πραγματικότητα, όπου ο ιδιωτικός τομέας θα ενισχύει συνεχώς την παρουσία του σε βάρος της παρουσίας του δημόσιου, ο οποίος υποφέρει από την έλλειψη επενδύσεων και την υποστελέχωση, ενώ ενισχύονται οι ελαστικές μορφές απασχόλησης.


Τώρα είναι η ώρα οργάνωσης και μάχης των Σωματείων, ενάντια σε αυτά που μας φέρνουν καθημερινά σε απόγνωση. Τώρα είναι η ώρα του οργανωμένου αγώνα, της μαζικής διεκδίκησης, της αγωνιστικής απάντησης στην κυβερνητική πολιτική που εδράζεται σε ισχνές αυξήσεις αλλά και στην επιδοματική πολιτική, που υποκαθιστά το κοινωνικό κράτος.


Ο μετασχηματισμός της ευρωπαϊκής οικονομίας και η προτεραιοποίηση στην υλοποίηση πολιτικών που διαμορφώνουν συνθήκες οικονομικής κυριαρχίας για τους λίγους, συμπληρώνουν το δυστοπικό περιβάλλον, όπου οι πολλοί υφίστανται τις συνέπειες της γεωπολιτικής πραγματικότητας του σήμερα και του πολέμου που έχει ξεσπάσει. Ενός πολέμου που έχει πρόσημο τη στρατιωτική και οικονομική επέκταση των ΗΠΑ και των συμμάχων τους και ο οποίος οδηγεί σε ένα περιβάλλον φόβου και αστάθειας. Την ίδια στιγμή που μας λένε ότι δεν υπάρχουν χρήματα για τους μισθούς μας, για την υγεία και την εκπαίδευση, πληρώνουμε πανάκριβους λογαριασμούς ρεύματος, ενώ οι λίγοι και ισχυροί έχουν πρόσβαση σε φοροαπαλλαγές ή κρατικές ενισχύσεις και για τις τράπεζες συνεχίζεται το καθεστώς των «αναβαλλόμενων» φόρων.


Ο μισθός μας επαρκεί σχεδόν για τις μισές μέρες του μήνα, ενώ σε πολλά πεδία των δημόσιων υπηρεσιών η υποστελέχωση και οι στρεβλώσεις που παρατηρούνται αποτελούν αφορμή για στοχοποίηση των δημοσίων υπαλλήλων. Τα πρόσφατα περιστατικά αποτυπώνουν μια πραγματικότητα που πρέπει να αλλάξει, καθώς δεν είναι η απάντηση στα προβλήματα η στοχοποίηση των εργαζομένων, αλλά η ενίσχυση των Δημόσιων Υπηρεσιών.


Η επιλογή της κυβέρνησης να κατασκευάσει μια εικόνα όπου οι μόνοι υπεύθυνοι για κάθε στρέβλωση είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι και πως το νέο πειθαρχικό και η άρση της μονιμότητας θα μετασχηματίσουν το Δημόσιο, έρχεται σε απόλυτη αντίθεση με όσα βλέπουν το φως της δημοσιότητας και τα οποία αποκαλύπτουν ένα δίκτυο πατρωνίας, που λειτουργεί ως σύγχρονος κοτζαμπασισμός.


Οι μαζικές κινητοποιήσεις σε πολλούς χώρους δουλειάς, όπως στον ΕΦΚΑ, στη ΔΥΠΑ και στα δικαστήρια, η συγκλονιστική απεργιακή κινητοποίηση των εργαζομένων των δήμων, που οδήγησε σε προσωρινή αναδίπλωση την κυβέρνηση, δείχνουν τη μοναδική διέξοδο, τον δρόμο της οργανωμένης πάλης, της σύγκρουσης με την πολιτική που θυσιάζει τις ανάγκες μας για τα κέρδη των λίγων.

Απέναντι σε αυτή την πραγματικότητα, δεν υπάρχει άλλος δρόμος από τη συλλογική δράση. Όλες οι ομοσπονδίες, τα σωματεία να μπουν σε μια φάση ισχυρότερης διεκδίκησης και ενδυναμωμένης λειτουργίας. Να δώσουν τις μάχες που έρχονται, μέσα από τη μαζική συμμετοχή και την ενότητα.


Το Νομαρχιακό Τμήμα της ΑΔΕΔΥ Κορινθίας καλεί τις εργαζόμενες και τους εργαζόμενους στο Δημόσιο να δώσουν μαζικά και αγωνιστικά το «παρών» στην 24ωρη Πανδημοσιοϋπαλληλική απεργία της 13ης Μάη, απέναντι σε μια συνολική πολιτική που υποβαθμίζει τη μισθωτή εργασία, διαλύει θεμελιώδη δικαιώματα και υπονομεύει τη λειτουργία του δημόσιου τομέα. Σήμερα, είναι πιο ισχυρή από ποτέ η ανάγκη για μια συνολική ανατροπή της πολιτικής που αντιμετωπίζει τους δημόσιους υπαλλήλους ως κόστος και όχι ως βασικό πυλώνα της κοινωνικής συνοχής και της εξυπηρέτησης του πολίτη. Η υπεράσπιση της αξιοπρέπειας των εργαζομένων είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την υπεράσπιση της δημοκρατίας και της κοινωνικής δικαιοσύνης.

Το Νομαρχιακό Τμήμα της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. Κορινθίας καλεί όλες και όλους τους εργαζόμενους στο Δημόσιο, τους ανέργους, τους νέους και τις νέες, να συμμετάσχουν μαζικά στην απεργιακή συγκέντρωση στην Κόρινθο, την Τετάρτη 13 Μαΐου, στις 10:30 π.μ., στην Πλατεία Π. Τσαλδάρη (Περιβολάκια).


ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:

  • Υπεράσπιση του θεσμού της μονιμότητας
  • Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού
  • Πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς για αξιοπρεπή διαβίωση
  • Κατάργηση της εισφοράς 2% για την ανεργία
  • Ξεπάγωμα των μισθολογικών κλιμακίων της διετίας 2016–2017
  • Αύξηση του αφορολόγητου ορίου στις 12.000 ευρώ προσαυξημένο κατά 3.000 ευρώ για κάθε παιδί.
  • Επέκταση και ενίσχυση του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας
  • Μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στο Δημόσιο, ιδιαίτερα σε Υγεία, Παιδεία, Δικαιοσύνη και Κοινωνική Ασφάλιση
  • Ουσιαστική ενίσχυση του ΕΣΥ με γενναία χρηματοδότηση
  • Κατάργηση αντεργατικών νόμων και του νέου πειθαρχικού δικαίου
  • Προστασία των δημόσιων αγαθών και όχι στις ιδιωτικοποιήσεις

Στις 13 Μάη απεργούμε! Διεκδικούμε τη ζωή που μας αξίζει!

Δευτέρα 4 Μαΐου 2026

Ανακοίνωση για τις εξετάσεις του ελληνικού διαγωνισμού τύπου PISA τη χρονιά 2025-2026

 

Αντιστεκόμαστε συλλογικά στην κατηγοριοποίηση των σχολείων μας, ακυρώνουμε στην πράξη αντιεκπαιδευτικά τους σχέδια!


Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση (12256/ΓΔ4/2026), ορίζονται και φέτος 300 Δημοτικά Σχολεία και 300 Γυμνάσια, στα οποία θα διεξαχθούν οι εξετάσεις στις 20 Μαΐου, στη ΣΤ’ Δημοτικού και στη Γ’ Γυμνασίου.

Στο Σύλλογό μας έχουν επιλεγεί το 14ο Δημοτικό Σχολείο Κορίνθου, το 1ο Δημοτικό Σχολείο Λουτρακίου, το 2ο Δημοτικό Σχολείο Αγίων Θεοδώρων, το Δημοτικό Σχολείο Εξαμιλίων, και  το Δημοτικό Σχολείο Αρχαίας Κορίνθου.

Οι εξετάσεις αυτές δεν είναι κάτι καινούργιο. Διεξάγονται για 5η συνεχόμενη χρονιά παρά τις αντιδράσεις εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών που αποκάλυψαν τις πραγματικές προθέσεις της κυβέρνησης όλες τις προηγούμενες φορές. Και είναι απορίας άξιο σε ποια συμπεράσματα κατέληξε η Κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘΑ από την εφαρμογή του τα προηγούμενα χρόνια. Τι ακριβώς εκτίμησε, τι διέγνωσε από τα χρόνια και εκρηκτικά προβλήματα που βιώνουμε εκπαιδευτικοί και μαθητές μέσα στα σχολεία; Και τελικά βελτίωσε, άλλαξε το παραμικρό προς το καλύτερο; Αν η Κυβέρνηση ήθελε να αντιμετωπίσει έστω κάποιο από τα σοβαρά προβλήματα των σχολείων:

·         Θα φρόντιζε οι μαθητές να έχουν σύγχρονα και ασφαλή σχολικά κτίρια και όχι να κάνουν μάθημα  κοιτώντας  το ταβάνι μην του τους πέσει κανένας σοβάς,  κάνα παράθυρο ή καμία στέγη στο κεφάλι.

·         Θα εξασφάλιζε τα σχολεία να έχουν χαρτί υγείας, φωτοτυπικό χαρτί για τις εξετάσεις, συνολικά αναλώσιμα και να μην τα πληρώνουν οι συνάδελφοι και οι διευθυντές από την τσέπη τους.

·         Θα κοίταζε να έχουν οι μαθητές δάσκαλους και καθηγητές από την πρώτη μέρα και όχι  Μάη μήνα να υπάρχουν 1.500 κενά δασκάλων από τις τάξεις ή να μην έχουν διδαχθεί μέχρι το Φλεβάρη πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.

·         Θα προχωρούσε έστω σε μια αποτίμηση των ολέθριων, για τους μαθητές, αποτελεσμάτων που έχουν παράγει εδώ και 20 χρόνια τα προηγούμενα Αναλυτικά προγράμματα και τα σχολικά βιβλία.

Η πραγματική στόχευση των εξετάσεων αυτών είναι να χρησιμοποιήσουν τα αποτελέσματα τους για την «αξιολόγηση» – αποτίμηση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος έτσι ώστε να προωθηθούν πιο γρήγορα όλοι οι αντιεκπαιδευτικοί σχεδιασμοί (κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπ/κών, μαθητών, «εθνικό απολυτήριο», προώθηση δεξιοτήτων κ.λ.π).

Οι εξετάσεις αυτές διεξάγονται τη στιγμή που Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας προωθούν και επιχειρούν να επιβάλλουν όλο το πλαίσιο της «αξιολόγησης» στον κλάδο, χωρίς να μπορούν να πείσουν κανέναν και καταφεύγουν σε μια πρωτοφανή επιχείρηση τρομοκράτησης με διώξεις και πειθαρχικά σε όποιον αναδεικνύει, αγωνίζεται και διεκδικεί λύσεις στα προβλήματα του σχολείου και παλεύει για ένα σχολείο για όλα τα παιδιά.

Μέσω του διαγωνισμού της «ελληνικής PISA», ο οποίος λειτουργεί ως ο τρίτος πυλώνας στο αντιδραστικό νομοθετικό πλαίσιο της «εσωτερικής, εξωτερικής και ατομικής αξιολόγησης» και της «ατομικής αξιολόγησης», η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας επιχειρούν:

ü  να μεταβιβάσουν τις ολέθριες συνέπειες των δικών τους πολιτικών στην εκπαίδευση σε εκπαιδευτικούς, μαθητές, γονείς.

ü  να «νομιμοποιήσουν» και να δώσουν τον επιστημονικοφανή «φερετζέ» στην ακόμα μεγαλύτερη μετατροπή του σχολείου σε κέντρο εκγύμνασης επιφανειακών δεξιοτήτων.

ü  να εμπεδώνεται ο κοινωνικός ανταγωνισμός, η λογική του «όλοι εναντίον όλων» και ανοίγει ο δρόμος για την κατηγοριοποίηση των σχολείων, με βάση «επιδόσεις» που δεν αντανακλούν την πραγματική εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά τις κοινωνικές ανισότητες.

Το σχολείο μετατρέπεται σε εξεταστικό κέντρο από το Δημοτικό. Είμαστε η μοναδική χώρα παγκόσμια που «κατεβάζει» τον διαγωνισμό αυτό σε τόσο μικρούς μαθητές, στην Στ΄ Τάξη του Δημοτικού.

Αντίστοιχοι διαγωνισμοί και εξετάσεις που αποτιμούν τα εκπαιδευτικά συστήματα έχουμε και διεθνώς με τραγικά αποτελέσματα κυρίως για τα παιδιά των φτωχότερων λαϊκών στρωμάτων. Η διεθνής πείρα έχει αποδείξει ότι τέτοιοι διαγωνισμοί οδήγησαν σε συγχωνεύσεις και κλείσιμο σχολικών μονάδων, σε απολύσεις εκπαιδευτικών, σε διαχωρισμό των μαθητών και τη διοχέτευση αυτών που προέρχονται από εργατικές-λαικές οικογένειες σε σχολεία υποβαθμισμένα. Σε όλες τις χώρες που εφαρμόστηκαν αντίστοιχοι διαγωνισμοί όχι μόνο δεν περιορίστηκαν οι ταξικές ανισότητες, δεν καλυτέρευσαν τα εκπαιδευτικά συστήματα αλλά αυτές διευρύνθηκαν  (π.χ Γαλλία, Αγγλία κλπ)

Η αντίθεσή μας στις εξετάσεις PISA δεν είναι άρνηση της «αποτίμησης» του εκπαιδευτικού συστήματος, αλλά αντίθεση στην εκπαιδευτική πολιτική που μετατρέπει τα σχολεία σε μηχανισμούς μετρήσεων και κατηγοριοποίησης. Με βάση τα αποτελέσματα των εξετάσεων της «ελληνικής PISA» προβάλλεται ως άλλοθι «η αναγκαιότητα της επιβολής αντιδραστικών –αντιεκπαιδευτικών αναπροσαρμογών». Αξιοποιούνται ως εργαλεία δυσφήμισης του έργου του εκπαιδευτικού και του δημόσιου σχολείου.

Οι σκληρές εξετάσεις για τα Πρότυπα σχολεία, τα Ωνάσεια, η Τράπεζα θεμάτων, η ΕΒΕ, δεν αποτελούν παρά επιπλέον εξεταστικούς και ταξικούς φραγμούς που θα ενισχύσουν και θα νομιμοποιήσουν τον αποκλεισμό των μαθητών και μαθητριών από το σχολείο. Είμαστε κάθετα αντίθετοι σε εξετάσεις που χρησιμοποιούνται για να διαχωρίζονται οι μαθητές σε παιδιά και αποπαίδια, δε θέλουμε ένα σχολείο υποβαθμισμένο για τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών, ένα σχολείο που θα σηκώνει τεράστια εμπόδια απέναντι σε αυτά τα παιδιά που θέλουν να σπουδάσουν.

Θέλουμε ένα σχολείο που να μορφώνει ολόπλευρα όλους τους μαθητές, θα τους βοηθά να συγκροτήσουν την προσωπικότητά τους, θα τους δίνει τη δυνατότητα να αναπτύξουν τα ταλέντα τους και να σπουδάσουν, όσοι το επιθυμούν, ανεξάρτητα από την οικονομική κατάσταση της οικογένειάς τους.

Αυτό το σχολείο είναι εκ διαμέτρου αντίθετο με την πολιτική της κυβέρνησης τους σχεδιασμούς της ΕΕ, που υπηρέτησαν αδιαλείπτως όλες οι κυβερνήσεις, τις βέλτιστες πρακτικές του ΟΟΣΑ, αλλά και τα εργαλεία που χρησιμοποιούν, όπως η λεγόμενη αξιολόγηση και οι εξετάσεις τύπου PISA.

ü  Καλούμε όλους τους ΣΕΠΕ και τις ΕΛΜΕ, να καταδικάσουν αυτούς τους σχεδιασμούς, να ενημερώσουν τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές για τις πραγματικές τους στοχεύσεις.

ü  Καλούμε τους εκπαιδευτικούς των συλλόγων διδασκόντων του 14ου Δημοτικού Σχολείου Κορίνθου, του 1ου Δημοτικού Σχολείου Λουτρακίου, του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αγίων Θεοδώρων, του Δημοτικού Σχολείου Εξαμιλίων και του Δημοτικού Σχολείου Αρχαίας Κορίνθου που έχουν επιλεγεί, να συνεδριάσουν και να απορρίψουν τη συμμετοχή του σχολείου τους στον διαγωνισμό.

ü  Τα Δ.Σ. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ οφείλουν να καταδικάσουν την πολιτική του ΥΠΑΙΘΑ και να αναλάβουν την ευθύνη ώστε, με συλλογικό και συντονισμένο τρόπο, να ακυρωθεί στην πράξη, πανελλαδικά, η εφαρμογή της «ελληνικής PISA».

Να καλύψουν όλους τους συναδέλφους που τα σχολεία τους έχουν επιλεγεί για αυτές τις εξετάσεις, να μη συμμετέχουν με κάθε τρόπο. Να προκηρύξουν, 3ωρη πανελλαδική στάση εργασίας που θα αξιοποιηθεί για τις ώρες διεξαγωγής των εξετάσεων.

 

Το Δ.Σ. του ΣΕΠΕ Κορινθίας αποφασίζει 3ωρη συμπληρωματική στάση εργασίας με στόχο την κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών.

Για το ΔΣ

Αποτελέσματα εκλογών για αντιπροσώπους στην ΔΟΕ και στο Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Κορινθίας

  Για ΔΟΕ : ΚΟΡΙΝΘΟΣ : Ψήφισαν: 244   Λευκά: 2    Άκυρα : 1 ΝΕΜΕΑ :   Ψήφισαν: 30   Λευκά: 1 ΒΡΑΧΑΤΙ : Ψήφισαν: 37 Έλαβαν: ΑΣΕ : 86 ...