Οι νεοδιόριστοι δεν είναι εργαζόμενοι Β’ κατηγορίας!
Ουσιαστικές επιμορφώσεις όχι fast-trak «παραμορφώσεις» και φιέστες κοροϊδίας!
Μεγάλη
είναι η αναστάτωση και η αγανάκτηση χιλιάδων νεοδιόριστων συναδέλφων που αυτές
τις ημέρες λαμβάνουν μέιλ οποιαδήποτε ώρα της ημέρας….και της νύχτας(!) από
τους επιμορφωτές του ΙΕΠ για τον προγραμματισμό του Προγράμματος Εισαγωγικής
Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ που διοργανώνει το ΙΕΠ στα πλαίσια
προγράμματος του ΕΣΠΑ.
ü
Η διαδικασία δεν έχει
καμία σχέση με τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων, ούτε με την «ατομική
αξιολόγηση», όπως κάποιοι καλοθελητές διαδίδουν.
ü
Ούτε βέβαια με την
απόδοση ΜΚ και τον μισθό.
Αφορά την υποχρεωτική παρακολούθηση, προκειμένου ο
εκπαιδευτικός να έχει στον υπηρεσιακό του βίο τη δυνατότητα υπηρεσιακής εξέλιξης,
πέρα από τον εισαγωγικό βαθμό, δηλαδή να γίνει, εάν το επιθυμεί, στέλεχος εκπαίδευσης.
ü Η περίπτωση κάποιος να μην συμμετέχει δεν επιφέρει κάποια
ποινή.
Μεταθέτει τον χρόνο παρακολούθησης για άλλη στιγμή. Παρόλα αυτά, η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με τη
διαδικασία οργάνωσης και ενημέρωσης των εκπαιδευτικών, αλλά και το περιεχόμενό
της θα μπορούσε να χαρακτηριστεί γελοία αν δεν ήταν εξοργιστική!
Προγραμματισμός
άρπα-κόλλα, τροποποιήσεις-παρατάσεις στα ΦΕΚ λόγω αργοπορίας… απλά για να «ολοκληρωθεί»
η επιμόρφωση στα χρονικά όρια του ΕΣΠΑ, μέχρι το τέλος του έτους και να
θεωρηθεί ότι πραγματοποιήθηκε. Μηνύματα στα viber,
στα μέιλ και αποστολή προγραμμάτων που «υποχρεώνουν» τους επιμορφούμενους να
παρακολουθήσουν τις συνεδρίες εκτός διδακτικού και εργασιακού ωραρίου,
Σαββατοκύριακα, σε ημέρες αργίας, τη Μεγάλη Εβδομάδα κ.ο.κ. Μάλιστα ορισμένοι
επιμορφωτές έχουν ξεπεράσει εντελώς τα όρια, φτιάχνουν ομάδες viber με τους επιμορφούμενους
χωρίς καμία συγκατάθεση, στέλνουν μηνύματα σε άσχετες ώρες, λες και
απευθύνονται σε φίλους τους!
Οι χιλιάδες νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί, έχουν
δώσει έναν τεράστιο αγώνα όλα τα προηγούμενα χρόνια για να δουλέψουν και να
στηρίξουν το δημόσιο σχολείο, με προσωπικό και οικονομικό κόστος, εξαιτίας των
νόμων όλων των Κυβερνήσεων, δουλεύοντας σε κάθε γωνιά της χώρας. Τώρα
υποχρεώνονται να γίνουν ξανά «μπαλάκι» στα χέρια του ΙΕΠ και του Υπουργείου.
Να προσαρμόσουν τις ζωές και τις υποχρεώσεις τους μέσα στη μέση της χρονιάς. Και
όλα αυτά για να παρακολουθήσουν, αν και εκπαιδευτικοί της τάξης και της
καθημερινής προσπάθειας για χρόνια στα σχολεία, τηλε-ενημερώσεις και
τηλε-διαλέξεις αμφιβόλου χρησιμότητας και ποιότητας πολλές από τις οποίες δεν
έχουν να συμβάλλουν σε τίποτα στην καθημερινή μαθησιακή διαδικασία και στις
δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στις τάξεις.
Αυτή η κατάσταση δεν πάει άλλο!!
Στα
σχολεία μας δεν υπάρχουν εργαζόμενοι β΄κατηγορίας, χωρίς δικαιώματα. Δεν
αντέχουμε άλλη «αναβάθμιση και βελτίωση».
Δεν φτάνει που η Κυβέρνηση έχει κάταστήσει τους νεοδιόριστους κυριολεκτικά
«ομήρους» και αρνείται να προχωρήσει στη μονιμοποίησή τους! Δεν φτάνει που επιχειρεί
να τους χρησιμοποιήσει με ανήθικο τρόπο για να περάσει τα αντιπαιδαγωγικά και
αντιεκπαιδευτικά σχέδιά της, μέσω της λεγόμενης «ατομικής αξιολόγησης», νομίζει
ότι θα τους μετατρέψει και σε άβουλους πειθήνιους εργαζόμενους χωρίς
δικαιώματα. Ότι θα είναι διαθέσιμοι όποτε και όπως θέλουν. Τους δηλώνουμε
καθαρά, τα σχέδιά σας δεν θα περάσουν!
Εδώ και τώρα απαιτούμε:
·
Οι επιμορφώσεις των
εκπαιδευτικών να γίνονται περιοδικά, λαμβάνοντας υπόψη τα σύγχρονα προβλήματα
και τις ανάγκες της εκπαιδευτικής πράξης, με απαλλαγή από τα διδακτικά
καθήκοντα.
·
Η συγκεκριμένη επιμόρφωση
να γίνει δια ζώσης και εντός του εργασιακού ωραρίου των εκπαιδευτικών.
Διαφορετικά να πραγματοποιηθεί στο τέλος της σχολικής χρονιάς ή στην αρχή της
επόμενης.
·
Να απαλλαγούν από τη
συγκεκριμένη επιμόρφωση όσοι έχουν παρακολουθήσει παλαιότερα αντίστοιχη με την ίδια
θεματική.
·
Η ενημέρωση των εκπαιδευτικών
να γίνεται έγκαιρα μέσω της υπηρεσιακής οδού. Να σταματήσει εδώ και τώρα η βάναυση
παραβίαση του εργασιακού ωραρίου, οι συνεχείς οχλήσεις και πιέσεις, η παραπληροφόρηση
και οι ηθικοί εκβιασμοί προς τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.